poniedziałek, 21 lutego 2022

Aktywności

Przeczytaj jeden rozdział Tomka Sawyer’a- mówię do Piwnookiego. Ten pochłonięty grą zbywa mnie słowami: „ Tylko dokończę, jeszcze chwilę...” Oj moja głowa sama opada na poduszkę. Gdy budzę się, dziecka nie ma, w domu cisza. Wchodzę do pokoju: „ konsola do mnie”. Teraz tabliczka mnożenia, czytasz mi głośno 4 strony, a pozostałe możesz po cichu. Ależ mama tu jest jeszcze jedenaście. Kiedyś karą byłby zakaz wyjścia na dwór, czy nieczytanie książki po 20:00. Teraz największa kara dla dziecka, to zabranie konsoli...Jednak chłonie każdą aktywność. Kino, teatr, piłka. Jego niespożytą dziecięcą energię zabieram w góry. Powoli zaczyna nas doganiać. Te najwyższe poczekają na niego. Póki co wytyczam nowe szlaki, na których nie byłam. Oby tylko zdrowie pozwoliło...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz