wtorek, 24 września 2013

Niecodzienne połączenie

Czy to aby jadalne? Owszem bardzo smaczne. Przekonywałam każdego, wymieniając listę składników w mojej ostatniej sałatce. Niestety, gdyby nie matka bliźniaków przyszłoby mi ją zjeść samotnie. To połączenie znajdzie zwolenników wśród smakoszy dań mięsno-owocowych, owocowo-warzywnych.. Jako, że ja do takich należę i schabowe grubo smaruję żurawiną, to zjadłam ją z apetytem. Druga Połówka, oblizał łyżkę i powiedział zdecydowanie „NIE”:)
Składniki:
pół paczki makaronu muszelki
puszka mandarynek
słoik selera, może być z dodatkiem ananasa
opakowanie płatków migdałowych
1 łyżeczka cukru waniliowego
2 łyżki majonezu

Makaron gotujemy, przelewamy zimną wodą. Dodajemy odcedzony seler, mandarynki, płatki migdałowe, majonez, cukier waniliowy do smaku. Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz