piątek, 14 października 2016

Film

Nie idź na ten film sama. Pójdę z Tobą. Jednak Cię nie słucham. Nie chcę czekać. Rezerwuję miejsce. Rozpoczyna się wręcz idyllicznie obrazem wiejskiego wesela: "Przysięgnij, że zawsze mnie będziesz kochał" - mówi młoda, śliczna dziewczyna do swojego ukochanego. I tak będzie... Potem z minuty na minutę mam wrażenie, że moje ciało, chce się schować głębiej w fotelu. Takiego okrucieństwa, przemocy i zła można by szukać tylko w piekle. Kiedy po seansie robiłam zakupy, czułam drżenie i obrzydzenie na widok scen, które chwilę wcześniej oglądałam na dużym ekranie. Chcieli ich wszystkich wytłuc i im się to z małymi wyjątkami udało. Ziarno zła trafiło na podatny grunt, ale kąkol został wyplewiony...Kiedy wróciłam przez chwilę tuliłam w ramionach młodszego synka. Tamte matki zostały pozbawione wszystkiego. Nie uroniłam ani jednej łzy. To był trudny, mroczny film o utracie człowieczeństwa.

2 komentarze:

  1. Dlatego nie lubię takich filmów ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. I historia przemilczala to okrucienstwo......ucz dzieci prawosci w slowach i czynach, nie wiadomo co los im zgotuje

    OdpowiedzUsuń