środa, 16 stycznia 2013

Dorsz z warzywami

Do zrobienia tej potrawy zmobilizował mnie program Pascala. Co prawda jedynym wspólnym składnikiem jest tutaj ryba, a pozostałe dodatki skomponowałam sama. Jednak potrawa wyszła znakomicie. Dlatego
z czystym sumieniem mogę polecić ją dalej. W tym celu zakupiłam:
ponad pół kilograma świeżych filetów z dorsza
2 marchewki
1 cebulę białą
1 pietruszkę
pół dużego selera
mały przecier pomidorowy
Wszystkie warzywa starłam na grubej tarce, cebulę pokroiłam w pół talarki i poddusiłam z vegetą 10 minut na oleju, na sporej patelni z wielką przykrywką. Po tym czasie dodałam przecier.  Następnie na moje warzywa wyłożyłam dorsza, którego uprzednio posoliłam i popieprzyłam i pokroiłam na mniejsze porcje np. jeden filet na trzy części. Po 7 minutach dorsza przewróciłam na drugą stronę i dokładnie przykryłam warzywami, zostawiłam go na tej patelni na kolejne 7 minut. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz