poniedziałek, 22 grudnia 2014

Mornings and evernings

Obiecałam mamie i Pani Prezes, że na pewno będzie placek czeski. Uwielbiają to ciasto wszyscy w mojej rodzinie i tak jak piernik im starsze, tym smaczniejsze. Dzisiaj zabawiłam w kuchni dłużej. Maluch radośnie wpadał na mnie i porywał wszystko, co tylko było w zasięgu jego rączek i wzroku. Odetchnęłam kiedy w trójkę pojechali na zakupy z karteczką. Nikt nie dzwonił z pytaniem o kolor i kształt.... Mały wybrał warzywa do szałotu, tyle, że zmniejszył ilość warzyw o połowę....Zamiast dwóch pietruszek, kupili jedną wielkości małego palca. Dzisiaj pojechaliśmy do M1. D.P. na koniec powiedział:" Za jaką karę muszę tu być":). Mnóstwo ludzi, choć w Douglasie luźniej...Promocja 20% na perfumy, ale nie na kremy! Prezent został pięknie zapakowany. Kiedyś Zołza zapytała, jakiego kosmetyku do ciała używam. Była zaskoczona odpowiedzią:)
Sałatka Wigilijna mojej teściowej ze śledzikiem
pół kg matiasów
4 ogórki konserwowe
1 cebula
olej
mały przecier pomidorowy w puszce
ketchup
sól, pieprz
mały słoik marynowanych podgrzybków
Matiasy wymoczyć w wodzie, wysuszyć ręcznikiem papierowym i pociąć na małe kawałki.Ogórki i grzybki w kosteczkę Cebulę zeszklić na oleju rzepakowym, kiedy będzie miękka, dodać przecier pomidorowy i chwilę smażyć. Wszystko przełożyć do jednego naczynia, dodać sól, pieprz do smaku oraz ketchup. Wymieszać. Smacznego!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz