czwartek, 11 grudnia 2014

Sałatka z kurczakiem

Po takiej ilości słodyczy jaką przygotowałam ostatnio, spragniona byłam lekkiej sałatki. Co prawda sałatki najchętniej jadam latem, a skoro nie mogę przenieść się  w czasie, to zafundowałam sobie lato późną jesienią.  Zresztą ostatnie parę dni przesiedziałam z Maluchem w domu, bo obydwoje mieliśmy ryme. Pewnie basen ma taki zbawienny wpływ na mnie...Mały codziennie by dostać konsolę na godzinę jakby chętniej odrabia lekcje i sprząta pokój:) O dziwo wczoraj nie potknęłam się już w progu o stertę książek i ubrań. Zastanawiam się po kim moje dziecko odziedziczyło taką niechęć do porządku...Mam swoje typy:)
Składniki:
mix sałat
pół kilograma piersi z kurczaka
2 pomidory
ser tarty mozzarella
oliwa
woda
zioła np. bazylia, koperek, oregano...
ocet balsamiczny biały
Piersi kroimy na małe kawałki i smażymy na oliwie z dwóch stron. Sałatę układamy w sporej misie, na to upieczony kurczak, pokrojone pomidory, starty ser. Całość polewamy sosem zrobionym z trzech łyżek octu, dwóch łyżek oliwy i dwóch wody z ulubionymi ziołami. Smacznego!



                                                     




1 komentarz: