niedziela, 21 grudnia 2014

Poranki

Mały uwielbia jajka. W każdej postaci. Zwykle w niedzielę czuć u nas zapach jajecznicy. Z kiełbaską, szyneczką taką lubią najbardziej. Tyle, że różni nas konsystencja podania. Mały lubi taką jak ja, czyli mocno ściętą, można ją wręcz kroić. Dzisiaj miał być basen, ale kręgosłup nie chciał rano współpracować z resztą ciała. Ubrałam się z trudem i położyłam do łóżka. Kiedy powiedziałam, że idę do wanny poleżeć usłyszałam: "Zmocz włosy, by było widać, że byłaś na basenie". Włosy zmoczyłam, a kiedy je suszyłam w radiu usłyszałam "Księżycową piosenkę". Przypadek, czy prezent od losu....
Składniki na pastę jajeczną:
3 jajka na twardo
łyżka masła
łyżka majonezu
szczypta soli
szczypiorek
Jajka drobno kroimy, dodajemy masło, majonez, sól, szczypiorek, dokładnie mieszamy. Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz