środa, 25 lutego 2015

Change

Dobrze wyglądasz- powiedziała Pani Prezes. Nowa fryzurka zyskała jej aprobatę. Ona również przypomina siebie, mimo że nadal odczuwa ból. Byłam u nowej fryzjerki. Drobna, długowłosa od listopada pracowała w tym zakładzie. Jaką koloryzację zaproponowałaby mi pani?- pytam. Ta po chwili odpowiedziała. Ciemne włosy. Zmień fryzjerkę- Pani Prezes skomentowała ten fakt. Drobna, długowłosa: jakich kosmetyków używa pani do włosów? Szampon, odżywka...pomyliłam maskę z gumą modelującą. A prostownicy? Mam, ostatnio nawet użyłam takiego sprayu do prostowania....Tyle tylko, że po moim dokładnym spryskaniu, przypominałam mokrą kurę. Na większe okazje idę do fryzjera, gdzie i po co miałabym prostować włosy na co dzień?! Na jednych działają krótkie włosy, leginsy, na innych.....Wczoraj obserwowałam mężczyzn na basenie. Oj zapuszczeni są ci panowie. Za dużo Ligi Mistrzów, piwa, węglowodanów, tłuszczy, cukrów....za mało ruchu. Nie licząc chodzenia z dzieckiem na spacer. Dwadzieścia kilogramów różnicy. Idziesz ze mną jutro na basen?- pytam Panią Prezes. Nie no co ty, woda jest zimna. 29,6 stopnia mówię. Respect- żegna mnie tymi słowami. Wraca do siebie. Nie mam eleganckich spodni, na dziewczynę o wzroście 1,78. Z czego rezygnuję....z jacuzzi. Żadna bakteria, żadna grzybica mnie nie dopadnie.... Bicze wodne mocnym strumieniem chlaszczą moje ciało. Ich silny strumień masuje moje obolałe ramiona. Może tego właśnie potrzebuję, takiej mocy skierowanej przeciwko mnie. W głowie słychać tylko hałas spadającej wody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz