poniedziałek, 23 lutego 2015

Zachcianki

Pani Prezes wygląda jak żona chomika. Na własne życzenie pozbyła się dolnej ósemki. Zjadłam trzydzieści tabletek i boli jak cholera- mówi. Trzydzieści- pytam i co żołądek nie zastrajkował? Nie, nie boli mnie. Po co to robisz? Moja decyzja jest dla rodzicielki niezrozumiała....Z powodów estetycznych. Choć perspektywa bólu jaki mnie czeka, trochę stopuje moje plany z zakresu stomatologii estetycznej. Tak jak kiedy wybrałam się na konsultację do znajomego lekarza Mahmuda z czternastego piętra. Panowie chirurdzy wpatrywali się w zdjęcie rentgenowskie i wyjaśniali jak będzie wyglądała operacja prostowania kończyn dolnych. Wizja czterokrotnego złamania wyleczyła mnie wtedy z korekty. Pani Prezes wyznała, że jedyna pociecha z usunięcia ósemki jest  taka, że operacje plastyczne wywietrzały jej z głowy. Choć myślę, że parę szarych komórek tej pięknej blondynce też by się przydało.....Mały  poskarżył się rano, że brzuch go boli...No widzisz, po co tyle jadłeś wieczorem?! Jestem zła na siebie, że uległam i pojechaliśmy. Głowa mi pęka, nie jadę! Weź tabletkę- mówi roztropnie moje dziecko. Wzięłam. Dobra, ubieraj się. Muszę zatankować paliwo. Mama, ty coś widzisz?- pyta Mały, kiedy wjeżdżamy na stację....Po ciemku gorzej- odburkuję. Wiesz tak śmiesznie włosy ci podrygują jak idziesz. Chcesz wracać do domu?- odparowuję. Nie no, pięknie wyglądasz chichocze Mały....W restauracji siadamy obok pary i trzech dziewoi o kruczoczarnych włosach. Chłopak opowiada dziewczynie w rajstopach w czarne serduszka o swoim życiu na wyspach. Mały zapytał mnie potem. Mama, czy ten pan obok mówił po śląsku? Nie, ten pan kaleczył polski. Czarne dziewoje zamówiły okazałe desery, a potem sałatki. Gdzie one to mieszczą?! Chcesz trochę przysmaku, pyta łaskawie. Nie dziękuję. Ostanie dwa kawałki zabieramy do domu. Spać....chcę zamknąć oczy, nie chcę nic już widzieć i czuć.

2 komentarze:

  1. :) kwestia jak kto znosi bol i swiadomie sie prosi o Taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabo znoszę....każdy rodzaj bólu

    OdpowiedzUsuń