niedziela, 1 lutego 2015

Augen sagen mehr als Worte

Niewielu znam niemieckich wykonawców, ale płyty Falco słuchałam kiedyś do znudzenia. Jestem takim przypadkiem, który lubi język niemiecki. Włos mi się jeży, jak Mały po prawie dwóch latach nauki tego języka kaleczy wymowę... W swoim czasie poznałam  interesujących i pomocnych Niemców, którzy daleko odbiegali od stereotypów zasłyszanych w Polsce. Choć wartości, którymi kierowali się często gryzły się z moimi. Z perspektywy czasu wiem, że wielu rzeczy się nauczyłam, doświadczyłam, by potem szukać tego zapomnienia. Przejmująco wypowiadane imię drugiej osoby. Napisane. Pulsujące w myślach. I czasami wystarczy tylko imię, by zawrzeć całą tęsknotę, pasję, rozpacz, pragnienie bliskości.

https://www.youtube.com/watch?v=tuQLnwMEQQc


4 komentarze:

  1. na bitte! :) wer hat so gute Gedächtnis :) jetzt ich verstehe......träum weiter meine Liebe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dein Lippenstift ist verwischt
    Du hast ihn gekauft
    Und ich habe es gesehen
    Zuviel Rot auf deinen Lippen"
    A ciarki mnie przechodzą przy:
    "Sie kommen dich zu holen.
    Sie werden dich nicht finden.
    Niemand wird dich finden!!
    Du bist bei mir!"

    OdpowiedzUsuń