czwartek, 19 lutego 2015

Spell

Idę do kina- rzuciłam na odchodne. Mogę iść z tobą? Nie to nie jest film dla ciebie- odpowiedziałam Małemu. Co prawda sama dobrze nie wiedziałam, czego się spodziewać po recenzjach kobiet w mojej rodzinie, ale skoro one tak gremialnie poszły, to coś w tym musi być. Co prawda Pani Prezes powiedziała, że jedynym plusem tego wyjścia były fotele klasy biznes. Przyjemności i uciechy cielesne zostawiam sobie na jutrzejszy wieczór......Ostatnio pływałam dopóki moje zęby nie zaczęły dzwonić. Potem rozgrzewałam zziębnięte ciało w jacuzzi. Tak jestem mistrzynią łapania kataru na zawołanie. Dzisiaj strawa dla ducha. Rzeczywiście prawdą jest to co powiedziała Madonna, seksu jest tam niewiele....ale niepoprawne romantyczki na pewno się nie zawiodą. Literatura brytyjska....Co skłoniło cię, by studiować literaturę brytyjską: Austen, Bronte, Hardy?- słyszymy pytanie Christiana. Myślę, że Mama Mądrego wybrałaby Austen....Nie potrafię żyć bez mego życia, nie potrafię żyć mej duszy.... To mój wybór.

https://www.youtube.com/watch?v=3TrSMaOZm3Y

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz