piątek, 8 stycznia 2016

Zapach kobiety

Subtelny, ledwo wyczuwalny, delikatnie otulający. Może też być mocny, wyrazisty, intymny...Pamiętam zapach mojego ojca.... Intensywną woń Drakkar Noir wody używanej przez chłopaka, z którym schodziłam do Wielkiego Kanionu. Nigdy też nie odważyłam się wybrać wody toaletowej mężowi. Al Pacino w filmie Zapach kobiety  gra niewidomego, emerytowanego pułkownika, który postanawia popełnić samobójstwo, ale zanim to zrobi chce doświadczyć życia, które było mu dane zanim stracił wzrok. Bohaterowi wystarczy zapach perfum, by w pełni opisać stojącą przed nim kobietę....Jest w tym coś niesamowitego, ale i prawdziwego. W czerwcu zmieniłam perfumy. Zaryzykowałam, ale dokładnie oddaje, to, czego potrzebuję...

1 komentarz:

  1. tzn jakich teraz uzywasz??? potrzeby sie zmienily czy nastawienie do zycia czy oczekiwania ?????

    OdpowiedzUsuń