środa, 24 lutego 2016

Mood

Gdzie kołocz?- Zjadłam- przyznaję bez winy. To był duży kawałek. Myślałem, że zostawisz dla mnie połowę. Oh ciągle narzekasz, że cię tuczę. Zjedz trochę orzeszków ziemnych, są dobre na skórę, włosy, paznokcie- wyliczam. Ten patrzy jak na odmieńca. Jego włosy jak i paznokcie są bez zarzutu. Lubiłam, kiedy miał długie włosy owijać sobie jego loki wokół mojego palca. Mama Bliźniaków wiedziała o mojej słabości do mężczyzn o konkretnym typie urody. Farbuję babci Marysi włosy na perłowy blond. W środę idę do kardiologa- oznajmia. Ma kilka koleżanek, które ją regularnie odwiedzają, Wiesz, dostałam od Haliny dwa wiaderka śmietany. Jedno jest dla ciebie. Czytam etykietkę na wiaderku. Matko Boska, co ja zrobię z kilogramem śmietany termizowanej?! Co to w ogóle oznacza? D.P. radzi bym zrobiła jakieś ciasto. Zakatarzony Maluch buduje futurystyczne budowle z drewnianych klocków. Podglądam go na spacerze. Idziemy na plac zabaw wykrzykuje! Plac zabaw okazuje się być niewielkim rowem i dwoma kwietnikami, przez które moje dziecko przeskakuje. Powoli spływają do mnie przesyłki, które zamówiłam w internecie. Książka na konkurs Małego, koszulka termalna, leginsy...D.P. zatrzymuje wzrok na pudełku. Słuchaj przecież masz kilka takich bluzek. Wiesz, szybko niszczą się. Zdecydowanie woli leginsy Stelli Mccartney. W najnowszym numerze TS czytam jak naturalnie poprawić swój nastój. Przydatne będą filmiki ze zwierzętami, zwłaszcza kotami, otaczanie się przyjaciółmi, sprawianie sobie drobnych przyjemności, wysiłek fizyczny....

1 komentarz:

  1. a co sie dzieje, ze masz Taki czy inny ( nieciekawy ) nastroj???? NUDA czy SPLIN ;) Bedzie slonce i lato i beda twoje wypady w gory ! trzeba przeczekac:)

    OdpowiedzUsuń