środa, 21 stycznia 2015

Kasza jaglana z duszonymi warzywami

Kasza. Zewsząd docierają do mnie informacje o dobroczynnym wpływie jaglanej na nasze zdrowie. Dzisiaj usiłując przekonać Małego, by zjadł swój obiad rzekłam: "Wiesz, żona Roberta Lewandowskiego często robi kaszę. Co takie paskudztwo- odburknęło moje dziecko. Nie wiem, jak to można jeść". Maluch zjadł wszystkie warzywa, ale kaszą pogardził. Nie namawiałam, bo miał prawo nie mieć apetytu. Dzielnie zniósł szczepienie....Miał być basen....ale poddaję się. Nie mam siły...chęci na nic. Dobranoc.
składniki
20 dag kaszy jaglanej
cebula
bakłażan
2 marchewki
olej
przyprawy...zioła
cukinia
brokuł
Kaszę gotujemy w osolonej wodzie. Bakłażana kroimy w spore plastry, lekko solimy, by wyszła z nich gorycz, którą ścieramy papierowym ręcznikiem. Marchew i cebulę obieramy. Kroimy w piórka i talarki. Dusimy na oleju przez 10 minut. Dodajemy pozostałe umyte i pokrojone drobno warzywa. Dusimy kolejne 15 minut. Doprawiamy przyprawami lub ziołami  do smaku. Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz