czwartek, 20 listopada 2014

Meeting

Jeśli nad czymś długo i stale się myśli, to prędzej, czy później to się stanie. Takie zaklinanie rzeczywistości, choć nie myślę tu o rzucaniu uroków:) Dzisiaj dwukrotnie usłyszałam, że Maluch jest do mnie podobny. Pamiętam, że jak byłam z Małym w ciąży, to życzyłam sobie, by wyglądał jak D.P. i życzenie się spełniło....ale za drugim razem już nie chciałam kolejnej kopii. Maluch ma moje piwne oczy, tyle, że większe. Patrzy się tymi swoimi poważnymi ślepkami, jakby doskonale rozumiał, co mi w duszy gra.
Składniki na sałatkę szopską:
pomidory 
ogórek zielony
papryka
oliwa z oliwek
cebula
bułgarski ser szopski
pieprz sól
Warzywa kroimy na mniejsze kawałki, wedle uznania. Doprawiamy oliwą, pieprzem, solą. Dodajemy ser szopski. W Bułgarii tę sałatkę podają z rakiją....Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz