sobota, 15 listopada 2014

Sałatka z kapustą pekińską

Nie mam stołu w kuchni. Bukowy, duży stół w kolorze czereśni stoi obok w pokoju gościnnym. Cierpi na tym od czasu do czasu mój kręgosłup. Przepis na dzisiejszą sałatkę dostałam wczoraj, kiedy przyjechałam odebrać D.P. z imprezy kończącej sezon piłkarski Małego. Podobno w nowym ma grać na pozycji napastnika i pomocnika. Zobaczymy....Na stole nie brakowało dosłownie niczego....Panowie delektowali się bimbrem domowej roboty, krupnikiem, whisky, piwkiem. Znając D.P., zarządziłam po piętnastu minutach ewakuację.
Składniki:
kapusta pekińska
2 białe części pora
5 jajek na twardo
mały słoik korniszonów
1 ogórek zielony
mały słoik papryki konserwowej (w Lidlu jest bez skórki)
sól, pieprz
3 łyżki majonezu
1 mały jogurt naturalny
Kapustę drobno szatkujemy, pominęłam tę twardą końcówkę. Białe części pora kroimy w cienkie paseczki, ogórki, paprykę i jajka w kostkę. Doprawiamy przyprawami, majonezem wymieszanym z jogurtem. Smacznego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz