środa, 26 listopada 2014

Zupa z dyni z krewetkami

Na ogół jeżdżę bardzo spokojnie, zwłaszcza z dziećmi. Jednak wczoraj moja cierpliwość została nadwyrężona. Najpierw przez pół wsi jechaliśmy za traktorem wykonującym usługi asenizacyjne, a potem została kolejna zawalidroga w postaci starej, wielkiej ciężarówki. Miałam to szczęście, że jechałam bezpośrednio za nimi. Jak już się wzięłam za wyprzedzanie, to w tej samej chwili postanowił to uczynić kierowca volkswagena. Na szczęście mój Japończyk szybko zareagował i udało nam się schować za ciężarówkę. Usłyszałam tylko jak Maluch za moimi plecami mówi "BAM", a Mały krzyczy "Co Ty robisz!".....Wychodząc z samochodu mówię: "Widzisz, mogę robić pościgi samochodowe", na co Mały:" Ale bez nas".
Składniki:
bulion drobiowy 750 ml
80 dag dyni rouge vif d'etampes
jedna marchewka
1 łyżeczka pasty harissa
1 łyżeczka pasty tamaryndowej
skórka starta z limonki
15 sztuk krewetek
olej rzepakowy
Marchewkę i dynię kroimy na małe kawałki i dusimy do miękkości na oleju, rozgniatamy widelcem. Dodajemy pasty, krewetki, chwilę dusimy. Na koniec łączymy z bulionem. Zupę delikatnie można posypać startą skórką z limonki.  Smacznego!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz