wtorek, 9 czerwca 2015

Jestem

Jestem poszukiwaniem i tęsknotą
czekaniem, niepewnością
mamą, żoną, .......................
jestem wrażliwością i chmurą gradową
gdy nie czekacz, gdy Cię nie ma
bo tam, gdzie jesteś nie ma mnie
Moja rzeczywistość w pionie mnie trzyma
Twoja może i jeszcze mocniej niż ma
tylko dlaczego wciąż wspominam
Ciebie i mnie razem gdzieś tam?
Nie chcę i nie muszę a jednak
wciąż jestem blisko Twych myśli
wzroku i dłoni Twych
Blisko, a jednak daleko i wiem
że i tym razem miniemy jak obcy się.




9 komentarzy:

  1. W czerwieni Cię widzę...
    Czerwieni i czerni... Jednak wzrokiem zawsze.........!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) W moich ulubionych barwach, zdecydowanych....

      Usuń
  2. Wspólne wspomnienia... jest coś o czym nie wiem?
    Ciepło dłoni. Miękkość skóry. Zapach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieg okoliczności, czy powrót do wspomnień. Kolor auta, ubioru... Nawet owoce.
    I we wnętrzu tez coś się stało :-(
    Tak blisko że........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałeś, że widzisz mnie w czerwieni:)) Bardzo to skupiająca uwagę barwa. We wnętrzu...duszy?:)

      Usuń
  4. Dziękuję
    Przeniosłaś mnie w świat dzieciństwa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zawsze będę kojarzona z dobrymi smakami:)

      Usuń
  5. Chwile są za krótkie, choć właśnie z chwil składa się życie. Rozmowa!

    OdpowiedzUsuń