poniedziałek, 15 czerwca 2015

Transparentna

Dlaczego się tak katujesz? Ja...śmieję się. By dobrze wyglądać...Mały dostrzega okładkę Twojego Stylu..O ta pani jest podobna do tej z reklamy. Juliette Binoche?- pytam.Wskazuje na Agatę Passent. Tak..hmm może trochę. Jednak ja zwracam uwagę na Kayah...Ta wygląda jak czarownica- orzeka moje dziecko...cóż ja tam czarownicy nie dostrzegam. Świetne nogi, piersi...Czytam sobie jej wypowiedź i zapadają mi w myśl słowa, że kobiety w jej wieku stają się dla mężczyzn transparentne. Może dlatego, że mężczyźni mimo wszystko będą wybierali młodsze partnerki. Moja rodzicielka jest młodsza trzynaście lat od męża. Kiedyś była o niego chorobliwie zazdrosna, dziś już jej przeszło. Każda miłość rdzewieje. Na początku wielkie halo, a stopniowo z każdym rokiem wyciszają się te wszystkie emocje, które w nas kiedyś były. Mam też takie swoje spostrzeżenie, że związki zawarte, bo dziecko w drodze, prędzej czy później się rozpadają...Sukienki białej nie miałam, welonu również, dziecko w planach po ślubie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz