wtorek, 26 maja 2015

Mam

Mam takie wspomnienie. Siedzimy w kuchni we trzy mama, ja i moja młodsza siostra. Jemy chleb z dżemem truskawkowym, pijemy kakao. Ja oczywiście opieram swoje stopy o blat szafek, kiedy mama akurat nie patrzy. My chcemy z Tobą zostać! Pewnych rzeczy nie rozumiemy, ale perspektywa życia bez mamy jest dla nas nieznośna. Minie jeszcze sporo czasu zanim rodzicie się rozstaną. Nie wiem, czy będę potrafiła tak jak ona wyczuwać emocje swoich dzieci. To moje dzieci pod tym względem mnie zaskakują. Przytulają, całują, głaszczą. Jestem kotem, który chodzi swoimi ścieżkami. Pokaże pazury, gdy pieszczota jest za długa lub męcząca i chyba jak kot mam siedem żyć.




3 komentarze:

  1. dla kazdej z nas to bylo bardzo trudne .....i .......weszlyscie mi w krew, dlatego wyczuwam.....;) albo mam was we krwi i juz tak pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, dziękuję za piękny komentarz, ale tutaj bezimiennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, zapomniałam się :P Przepraszam Dolores :)))

      Usuń