poniedziałek, 18 maja 2015

Odświeżam

Szukałam filmu, który mogłabym zobaczyć na nowo. Odświeżyć w swej pamięci. Wybór padł na 3 serca....ale pierwsze dwadzieścia minut nie wzbudziło we mnie zainteresowania, więc zaniechałam poszukiwań. Wiem czego chcę, a tego nie znajduję. Życie. Proszę niech pani wciągnie brzuch, jakby się chciała wcisnąć w za ciasne spodnie. Nie wiem jak to się robi. No tak, jest pani taka szczupła. Zupełnie nie o to chodzi. Pani Prezes kiedy zobaczyła moje spodnie rzekła- za duże! Ona kupuje na siebie za małe rzeczy, a ja mam zachwiany obraz w tę drugą stronę. Na nadgarstku dostrzegam sznurek z zawieszką. Biżuteria tak, ale lepszy minimalizm niż przesada. Diamenty są najlepszymi przyjaciółmi kobiety jak śpiewała Marilyn Monroe. Mama dlaczego nie nosisz moich kolczyków?- pyta Mały. Jak wybrnąć, by nie urazić syna, który wydał całe swoje kieszonkowe na srebrne kolczyki z cyrkonią? Wszedł do sklepu i po chwili wyszedł z maleńką torebeczką. Mój pierwszy urodzinowy prezent od niego. I miodowa pomadka. Zapach był tak intensywny, że szybko o niej zapomniałam. Duży pęk botwiny ląduje w czerwonym plecaku. Uwielbiam tę zupę. Pewne smaki i zapachy kojarzę tylko z miejscami. Zamawiam Tequilę Sunrise. Drink jest dobry, ale pamiętam ten pierwszy wypity w Las Vegas. Może zadziałała magia tego miejsca, może temperatura, która przekraczała dobrych trzydzieści stopni...Mama Bliźniaków ma podobnie. Wspomina Long Island Iced Tea zamówioną przez Sylkę w NY. Ręcznie wykonane zaproszenie  kusi do wyjazdu na wesele za oceanem. Szkoda. Na razie poza zasięgiem. Maluch woła tatuś, tatuś. Przydupas jeden, cieszy się D.P. Pozwala mu przeszkadzać sobie, zostaje z nim dłużej na dworze, kiedy ja chcę już wracać. Wcina naleśnika z dżemem truskawkowym. Rozwija swój, by zajrzeć do środka. Na szczęście tylko miłe niespodzianki będą mu długo dane.

4 komentarze:

  1. tez lubie botwinke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cyrkonie od pierworodnego są wiele więcej warte niz jakiś tam diament, choćby wielkości orzecha. Noś z dumą (bez uprzedzeń). Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  3. obejrzyj francuski film "36"

    OdpowiedzUsuń