wtorek, 24 marca 2015

Obok

Wyobrażam sobie, że siedzisz tuż obok. Jesteśmy do siebie odwróceni plecami i gadamy....Mam Ci tyle do powiedzenia, tych moich opowieści, które zebrały się we mnie od tych paru miesięcy....a może chcę Cię po prostu czuć, chłonąć Cię wszystkimi zmysłami i chcę być blisko. Bo świat wiruje cały czas i jakoś nie chce się zatrzymać. Czego chcesz- pytam? Standard...trochę przyjemności  i dużo świętego spokoju. Wynik RM lekko zatrważający, ale ja nie godzę się, że będzie gorzej- rozumiesz? Pływałam dzisiaj, śmieję się w duszy widząc osoby, które po basenie stoją z fajkami....brakuje mi jednego dnia sam na sam z Tobą, tylko z Tobą bez dzieci, bez....przyszłości i przeszłości. Takiego od nowa....Spójrz na mnie, co widzisz?

4 komentarze:

  1. no to pytanie retoryczne do DP :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy DP czyta Twojego bloga? A może łatwiej tak po prostu powiedzieć osobiście?
    I takie marzenie da się spełnić, babcia pomoże-może? :P Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń