piątek, 6 marca 2015

Take this waltz

Pachnę chlorem po basenie. Dzisiaj do kin wchodzi obraz Szumowskiej "Ciało". D.P. zachwyca się moim....zna mnie tak długo. Widział jak się zmieniało przez te dziewiętnaście lat. Dalekie od ideału...ale ostatnio dobrze się w nim czuję. Może więcej je rozpieszczam niż dziesięć lat temu. Może jestem bardziej świadoma swoich wyborów. Krytyczna- zawsze....Chciałabym posiadać umiejętność zapominania, pstryk palcami i już...życie toczy się dalej. Tak jak we wczorajszym filmie...Myślę, że Mamie Mądrego, by się spodobał. A może mnie po prostu podoba się takie kino, trochę odrealnione, baśniowe.  Śmiech przez łzy. Mały obchodzi w poniedziałek kolejne naste urodziny. Urodziny podwójne, bo moja rodzicielka ma tego samego dnia. Ja obchodzę z moją szwagierką. Maluch z D.P. mają dwa tygodnie różnicy. W ramach prezentu zażyczył sobie wyjście do swojej ulubionej restauracji.....krewetki chodzą mu po głowie. Jutro Pani Prezes oprowadzi nas po swoich miejscach...Nasz Dzień Kobiet!

https://www.youtube.com/watch?v=JQm1OmLMNno


3 komentarze:

  1. Świętujcie kobietki, wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanialego Dnia Kobiet !!! trzeba wiedziec jak chciec swietowac ....;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń